ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

خدمات ردیابی هوشمند به صنایع بزرگ ساخت و ساز

زمان مطالعه: 4 دقیقه خدمات ردیابی هوشمند ماشین آلات و میکسرهای کارخانه های بتن؟ ردیاب هوشمند و فناوری جی پی اس هوشمند می تواند ردیابی و گزارش ماشین آلات و میکسرهای کارخانه های بتن را برای کارفرما آسان کند. این نوع ردیاب ها می توانند به پیدا کردن تجهیزات مفقود و دزدیده شده کمک کنند. علاوه بر کارخانه های ...

خدمات ردیاب هوشمند به صنایع بزرگ ساخت و ساز
4 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: 4 دقیقه

خدمات ردیابی هوشمند ماشین آلات و میکسرهای کارخانه های بتن؟

ردیاب هوشمند و فناوری جی پی اس هوشمند می تواند ردیابی و گزارش ماشین آلات و میکسرهای کارخانه های بتن را برای کارفرما آسان کند. این نوع ردیاب ها می توانند به پیدا کردن تجهیزات مفقود و دزدیده شده کمک کنند.
علاوه بر کارخانه های بتن، بیشتر صنایع می توانند از ردیاب هوشمند بهره مند شوند و این موضوع به ویژه برای صنعت ساخت و ساز صادق است. نتایج مثبت و بازگشت سرمایه در این کار می تواند خیلی سریع آشکار شود.
ردیابی ماشین آلات کارخانه های بتن یک مزیت بسیار بزرگ است. زیرا با ردیابی آنها می توانید برنامه ریزی خوبی برای بتن ریزی پروژه های بزرگ انجام داد. به این ترتیب که مدیر کارخانه می تواند با کمک این سیستم دائما با راننده خود ارتباط داشته باشد.
علاوه بر این ردیاب هوشمند می تواند کوتاه ترین مسیر را به راننده نشان دهد و در زمان کارخانه صرفه جویی کند. همچنین مدیر کارخانه می تواند از رسیدن بتن به مقصد اطمینان داشته باشد و اقدام به فرستادن میکسرهای دیگر به مقصد کند تا بتن ارسال شده به دلیل تجمع میکسرها در مقصد سفت نشوند.

افزایش بهره‌وری با تعیین موقعیت جغرافیایی ماشین آلات ساختمانی؟

خدمات ردیابی هوشمند به ناوگان شما اجازه می دهد تا قبل از شروع کار جدید از در دسترس بودن ماشین آلات ساختمانی خود مطلع شوید. بنابراین می توانید با کمترین زمان برنامه ریزی خوبی برای ارسال ماشین آلات به مقصد داشته باشید. در عین حال، از آنجایی که می توانید تمام ماشین آلات ساختمانی خود را در زمان واقعی ردیابی کنید، همیشه تصویر کاملی از نیازهای خود در هر پروژه ای خواهید داشت.
هوشمندسازی با کمک خدمات ردیابی هوشمند کارگاه تو می تواند بهره‌وری شما را نسبت به گذشته چندین برابر افزایش دهد، از خطرات پیشگیری کند و همچنین می تواند سبب برنامه ریزی دقیق پروژه ها شود.
از همه مهمتر دستگاه‌های ردیاب هوشمند می‌توانند نقش بزرگی در کمک به شرکت‌ها برای نظارت بر عادات رانندگی و کارگران خود ایفا کنند. چنین ردیاب هایی می‌توانند گزارش‌ها و اعلان‌هایی را ارائه کنند که سرعت حرکت خودرو را نشان می‌دهد. این موضوع شامل این است که آیا رانندگان شما بیش از حد هنگام رانندگی تخلف می کنند یا خیر.
در واقع یک ردیاب هوشمند خوب برای مدیریت ماشین آلات ساختمانی می تواند به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهره‌وری خود را افزایش دهید.

تاثیر دریابی ماشین آلات و اطلاع از موقعیت آن ها در عملکرد راننده ها؟

سیستم های ردیابی ماشین آلات را می توان برای انواع ناوگان از جمله وسایل نقلیه ساختمانی استفاده کرد. در واقع، صنعت ساخت و ساز از ردیابی ماشین آلات خود به طرق مختلفی سود می برد که ممکن است انتظار نداشته باشید. برای مثال:
– بهبود بهره وری: می توانید از گزارش های ردیاب هوشمند استفاده کنید که به شما نشان می دهد چه زمانی یک وسیله نقلیه استارت می زند و می ایستد، چه زمانی روشن و خاموش می شود و چه زمانی کار خود را شروع می کند و موقع فعالیت چه اتفاقی می افتد تا تصویری از آنچه در محل کار اتفاق می افتد داشته باشید. فقط دانستن اینکه آنها تحت نظارت هستند، به اکثر کارگران انگیزه لازم برای تمرکز روی پروژه ها را می دهد.
– بهبود انطباق با محل کار: اطمینان حاصل خواهید کرد که وسایل نقلیه شما از مناطق ممنوعه خارج می شوند و این که کارمندان شما کمتر از ساعات مجاز در یک روز معین کار می کنند یا خیر.
– مصرف سوخت را کاهش می دهد: با مشخص شدن نزدیک ترین راه شما می توانید در مصرف سوخت صرفه جویی کنید.
– بهینه سازی تخصیص خدمه و دارایی ها: سیستم هایی مانند ردیاب هوشمند به شما امکان می دهد نحوه استفاده از دارایی ها را در محل ارزیابی کنید. می‌توانید انواع گزارشات به دست آمده از ردیاب را بررسی کنید و به نقاط ضعف صنعت خود دست پیدا کنید و آنها را بهینه کنید.

مسیریابی و برنامه‌ ریزی سرویس‌ها؟

اینترنت اشیاء کمک زیادی به مسیریابی و برنامه‌ ریزی سرویس‌های یک شرکت می کند، شما به کمک این فناوری می توانید فعالیت روزانه کارکنان و تجهیزات خود را به شکل حرفه ای برنامه ریزی و بهره وری خود را در کوتاه ترین زمان افزایش دهید.
توجه داشته باشید انتخاب نوع مناسب ردیاب هوشمند تاثیر زیادی روی برنامه ریزی شما خواهد داشت. در حال حاضر مدل های مختلفی از این فناوری در اختیار است که شما متناسب با نیاز خود می توانید آنها را با هزینه بسیار کم خریداری و استفاده کنید.
مهمترین مسئله این است که مسیریابی و برنامه‌ ریزی سرویس‌ها با این فناوری بسیار راحت خواهد بود و نیز می تواند هزینه های شما را به بهترین شکل خود کاهش و بهره وری شما را افزایش دهد.

استفاده از خدمات ردیابی هوشمند کارگاه تو چه مزیت هایی دارد؟

تجهیزات گران قیمت مانند ماشین آلات سنگین و سایر دارایی ها همواره در کارگاه های ساختمانی و کارخانه نجات بزرگ دیده می شوند. و کارمندان به صورت دائم با این تجهیزات سرو کار دارند. سرقت وسایل نقلیه، اموال و مصالح یک اتفاق بسیار رایج در کارخانجات و کارگاه های ساختمانی است. اگر سایت و تجهیزات نقلیه آن به صورت شبانه روزی محافظت نشود، سارقان می توانند وارد شوند و وسایل نقلیه، ابزار، تریلرها و سایر مواد با ارزش را ببرند.
یا این که برخی از کارمندان می توانند گاهی اوقات از موقعیت خود سوء استفاده کنند. اما با کمک ردیاب هوشمند کارگاه تو، این نوع از مشکلات برطرف شده و بر میزان بهره‌وری کارخانه و یا کارگاه ساختمانی افزوده می شود. علاوه بر این می توانید از ایمنی کارکنان و تجهیزات خود اطمینان حاصل کنید.
به طور کلی باید گفت ردیاب هوشمند کارگاه تو می‌تواند به سرپرستان ساخت‌وساز، سرپرستان کارخانجات، سرپرستان کارگاه های ساختمانی و … برای نظارت بر دارایی‌ها و تجهیزات در زمان واقعی کمک کند. همچنین یک ردیاب GPS با کیفیت ممکن است از رفتار بد کارکنان نیز جلوگیری کند.
این فناوری ها به شما در نظارت بر چندین ویژگی ناوگان خود، مانند موقعیت مکانی آنها، کمک می کنند. با این حال، ردیابی مکان خودرو تنها جزء ارائه شده نیست. برای مثال، گزارش داده‌های مربوط به مصرف سوخت و همچنین رفتار راننده، ممکن است شامل ویژگی‌ها ردیاب هوشمند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.