ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

ارائه طرح کارگاهِ تو به فعالان حوزه اینترنت اشیا در کشور مالزی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند صاحب برند تجاری کارگاه تو، نمایندگان این شرکت در تاریخ 2021/11 طرح ساخت و ساز هوشمند “کارگاه تو” را به فعالان حوزه اینترنت اشیا در کشور مالزی معرفی کردند. بر اساس این گزارش، جلسه با حضور مجموعه‌های فعال در حوزه اینترنت اشیاء از تمامی کشورهای ...

ارائه طرح کارگاهِ تو به فعالان حوزه اینترنت اشیا در کشور مالزی
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند صاحب برند تجاری کارگاه تو، نمایندگان این شرکت در تاریخ 2021/11 طرح ساخت و ساز هوشمند “کارگاه تو” را به فعالان حوزه اینترنت اشیا در کشور مالزی معرفی کردند.

بر اساس این گزارش، جلسه با حضور مجموعه‌های فعال در حوزه اینترنت اشیاء از تمامی کشورهای جهان برگزار شد.

امید علیزاده مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند با تشریح اهداف حضور در این مسابقه، گفت: علاوه بر ارتقا سطح دانش  آگاهی شرکت کنندگان، یکی از مهترین دستاوردها، ایجاد بستر مناسب برای همکاری‌های بین المللی میان شرکت‌ها و مجموعه‌ها، از کشورهای مختلف بود.

وی ادامه داد: در این فرصت بین المللی، شرکت‌کنندگان با توجه به توانایی‌های مجموعه‌ها به فرصت سازی در این عرصه اقدام کردند.
او تاکید کرد: در همین راستا، شرکت ابنیه سازان ستاوند صاحب برند تجاری کارگاه تو تلاش کرد تا بالاترین بهره‌وری را در این ارائه و در راستای ارتقای سطح توانمندی اینترنت اشیاء کشور  داشته باشد.

امید علیزاده با اشاره به اهمیت این ارائه ادامه داد: از آنجایی که روزمرگی‌های رایج  درکسب و کار یک آسیب است، باید سعی کرد تا در هر لحظه به دنبال ارتقای علمی و افزایش ارتباطات در حوزه کاری خودمان باشیم که از همین رو این ارائه در راستای این دو هدف قرار داشت.

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از وبسایت این مجموعه به نشانی http://setavandco.com بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.