ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

کارگاه تو برنده جایزه ایده استارت آپ برگزیده در  ۱۱ امین کنفرانس بین المللی شبکه های هوشمند انرژی (SGC2021)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، رویداد استارت آپی و ایده پردازی شهرهای هوشمند در ۱۱ امین کنفرانس بین المللی شبکه های هوشمند انرژی (SGC2021) در حالی به کار خود خاتمه داد که این شرکت موفق به کسب جایزه ایده استارت آپ برگزیده برای پلتفرم ساخت و ساز هوشمند (کارگاه تو) شد. دکتر امید علیزاده مدیرعامل شرکت ...

کارگاه تو برنده جایزه ایده استارت آپ برگزیده در  ۱۱ امین کنفرانس بین المللی شبکه های هوشمند انرژی (SGC2021)
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، رویداد استارت آپی و ایده پردازی شهرهای هوشمند در ۱۱ امین کنفرانس بین المللی شبکه های هوشمند انرژی (SGC2021) در حالی به کار خود خاتمه داد که این شرکت موفق به کسب جایزه ایده استارت آپ برگزیده برای پلتفرم ساخت و ساز هوشمند (کارگاه تو) شد.

دکتر امید علیزاده مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند و مدیر ارشد پلتفرم کارگاه تو ضمن اعلام این خبر گفت:  رویداد استارت آپی و ایده پردازی شهرهای هوشمند در ۱۱ امین کنفرانس بین المللی شبکه های هوشمند انرژی (SGC2021) هر سال با هدف شناسایی و تقدیر از مجموعه‌های موفق‌ در صنعت شبکه های هوشمند برگزار شده و در پایان آن به برگزیدگان در زمینه‌های گوناگون مرتبط با شبکه های توزیع و انتقال برق و نیز هوشمندسازی جوایزی اهدا می‌شود.

وی به تلاش‌های انجام شده در مجموعه برای کسب این عنوان اشاره و افزود: برگزیده شدن ایده کارگاه تو ناشی از تلاش شبانه روزی همکاران بزرگوار تیم کارگاه تو در مجموعه شرکتی ابنیه سازان ستاوند است.

دکتر امید علیزاده ادامه داد: از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

او به تشریح برنامه‌های آتی مجموعه پرداخت و گفت: پلتفرم ساخت و ساز هوشمند در حال تکمیل شدن است و بزودی اولین قطعات قابل استفاده آن برای استفاده عموم عرضه خواهد شد. این پلتتفرم در سایر رقابت های ملی و بین المللی نیز شرکت داده خواهد شد..

گفتنی است این جشنواره از تاریخ 16 آذرماه 1400تا 18 آذر ماه با حضور اساتید ، صاحبرنظران، دانشجویان و فعالین صنعتشرکت و مجموعه فعال در عرصه شبکه های هوشمند به میزبانی شهر تبریز در مجازی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.