ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

بهترین ردیاب و جی پی اس میکسر را چگونه انتخاب کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه ردیاب و جی پی اس میکسر چیست؟ بهترین ردیاب و جی پی اس میکسر می تواند یک گزینه مناسب برای پیشرفت در امور باشد. امروزه رویکرد جامعه به سمت و سوی جلو در حرکت می باشد. برای عقب نماندن لازم و ضروری است تا برای نتایج درست و به دور از اشتباه به تکنولوژی روز ...

چگونه بهترین ردیاب و جی پی اس میکسر را انتخاب کنیم؟
4 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ردیاب و جی پی اس میکسر چیست؟

بهترین ردیاب و جی پی اس میکسر می تواند یک گزینه مناسب برای پیشرفت در امور باشد. امروزه رویکرد جامعه به سمت و سوی جلو در حرکت می باشد. برای عقب نماندن لازم و ضروری است تا برای نتایج درست و به دور از اشتباه به تکنولوژی روز دسترسی داشته و از آنها استفاده کنیم. استقاده از ردیاب و جی پی اس میکسر در صنعت ساختمان، یکی از آنها است. ردیاب و جی پی اس میکسر چیست؟ از آنجایی که نصب دزدگیر در خودرو دیگر پاسخگوی نیاز مصرف کننده نمی باشد لذا ردیاب و جی پی اس های مختلف وارد بازار شده اند. این محصول برای کنترل خودرو در زمان هایی است که مالک خودرو دسترسی به خودرو ندارد. ردیابها و جی پی اس ها پس از نصب بر روی خودرو قابل پیگیری لحظه به لحظه از طریق اپلیکیشن ها می باشند.

ویژگی های این سامانه:

این سامانه ها به راحتی بر روی موبایل، تبلت و کامپیوتر قابل نصب می باشند. از این راه شما می توانید وسیله نقلیه خود را کنترل نمایید. کنترل وسیله نقلیه در هر زمان و مکانی باعث از بین رفتن دغدغه صاحبان خودرو و مدیران ناوگان حمل بتن آماده شده است. هر گونه تهدید، اشتباه و اهمال کاری توسط رانندگان خودروهای حمل و نقل از طریق این روش قابل پیگیری و نظارت می باشد. موقعیت، کنترل سرعت های مجاز و غیرمجاز، جهت حرکت ناوگان حمل و نقل از تا مقصد مورد نظر از این راه راحت و آسان شده است.

ردیاب ناوگان حمل بتن آماده:

یک مدیر موفق در صنعت حمل و نقل تمام روش های روز را برای مدیریت صحیح به کار می گیرد. ناوگان حمل بتن آماده یکی از آن موقعیت های شغلی است که نیازمند بهره بردن از چنین تکنولوژی است. مزایای استفاده از ردیاب و جی پی اس در خودروهای سنگین بر هیچکس پوشیده نیست.

با استفاده از این سامانه ها مدیران شرکت های ناوگان حمل بتن می توانند کنترل و نظارت خودرو سنگین را در زمان توزیع، حرکت در جاده، توقف های احتمالی و سرعت کنترل نماید. از این طریق می توانند کنترل بیشتری بر روی رانندگان داشته تا از بروز اتفاقات احتمالی جلوگیری نمایند. با کمک گرفتن از این روش کار و حرفه شما دارای ساماندهی خواهد شد. جی پی اس یک راه قطعی برای ممانعت از اشتباهات رانندگان ناوگان حمل بتن می باشد. همچنین ساعات مفید کار افراد افزایش می یابد و راهی جهت مصرف بهینه و کاهش سوخت می باشد.

مزایای بهره بردن از ردیاب و جی پی اس:

  • با کمک نرم افزارهای ردیاب خودرو در ناوگان حمل بتن می توان از یک تا چند خودرو را به صورت همزمان در مکان های مختلف ردیابی و نظارت کرد.
  • با استفاده از این روش پیشرفته می توانید با آگاهی و اطلاع دقیق از زمان حرکت خودرو و نظارت بر مسیر حرکت خودرو در جاده، به مشتریان خود سرویس دهی دقیق و منظم تری داشته باشید.
  • این روش به صورت چشمگیری بازدهی رانندگان ناوگان را بهبود می بخشد زیرا مطلع هستند که نظارت بر آنها از مبدا و در حین بارگیری و حرکت در جاده تا رسیدن به مقصد و توزیع وجود دارد.
  • دسترسی آنلاین و راحت به تمامی خودروهای ناوگان تنها با نصب یک اپلیکیشن در موبایل امکان پذیر می باشد.
  • نمایش زمان دقیق بارگیری بتن، مکان های دقیق توقف خودرو و عملکرد راننده خودرو در هر زمان و مکان قابل ارزیابی است.
  • ثبت و نمایش کیلومترهای دقیق طی شده توسط راننده خودرو حمل بتن از مبدا تا مقصد تعیین شده.
  • استفاده از ردیاب و جی پی اس این امکان را برای کنترل کننده، فراهم می کند تا مسیر مبدا تا مقصد را برای رانندگان ناوگان خود تعریف کند و بر روی نقشه به طور کاملا شفاف به آنها ارائه نماید.
  • این سیستم دارای نمایش هشدار در خصوص رانندگانی است که از مسیر تعیین شده خارج شده اند.
  • برای فرد ناظر امکان تهیه گزارشی از خودروها و بازه ی زمانی وارد یا خارج شدن از یک محدوده خاص وجود دارد.
  • ردیاب و جی پی اس این امکان را برای مدیریت ناوگان و افراد کنترل کننده فراهم کرده است تا برای راننده پرخطر علائم هشدار فرستاده و از بروز خطرات احتمالی مطلع نماید.
  • ترغیب رانندگان به رانندگی مجاز و بهبود عملکرد رانندگی و احترام به نکات ایمنی از دیگر مزایایی استفاده از این روش شمرده می شود.

چگونه بهترین ردیاب و جی پی اس میکسر را انتخاب کنیم؟

بسیاری از مدیران حمل و نقل با استفاده از این ردیاب ها به نظارت و کنترل می پردازند. استفاده از این روش یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روشها محسوب می شود. در ادامه به مواردی می پردازیم که به انتخاب بهترین ردیاب و جی پی اس میکسر بتن می انجامد. برای انتخاب بهترین ردیاب و جی پی اس میکسر برای خودروهای سنگین باید توجه کنید که به چه امکاناتی نیاز دارید.

ویژگی های ردیاب و چی پی اس های میکسر:

  • ردیاب و جی پی اس میکسر هایی که قابلیت کنترل و نظارت چند ناوگان را در مسیرهای مختلف به طور همزمان دارا باشند.
  • دقت مکانی یکی از موارد مهمی است که برای نظارت بر ناوگان حمل بتن بسیار حائز اهمیت است.
  • دقت زمانی
  • سیستم های ارتباطی که باعث اتصال دستگاه ردیاب خودرو با مرکز کنترل می باشد.
  • حداکثر زمانی که اطلاعات دقیق را به مرکز کنترل ارسال می کند. توجه به این مورد باعث می شود تا قبل از وقوع برخی اتفاقات مانند سرعت غیرمجاز، سرقت و غیره جهت جلوگیری و رفع آن اقدام نمایید.
  • حساسیت ردیاب و جی پی اس میکسر
  • ردیاب و جی پی اس میکسر که قابلیت استفاده از نقشه گوگل، ماهواره و دیگر نقشه های مد نظر در مرکز کنترل مبدا را داشته باشد.
  • وزن ردیاب و جی پی اس میکسر
  • توجه به محدوده مجاز دما برای استفاده از ردیاب و جی پی اس در مناطقی با دمای بالاتر و پایین تر

امروزه ساخت و ساز هوشمند در ناوگان حمل و نقل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در مسیر این راه برند ” کارگاه تو” یکی از بهترین انتخاب هایی است که برای ردیابی ماشین های بتن می توان از آن نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.