ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

راه یابی طرح پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاه تو به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات CHINA OPTICS VALLEY 3551

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، پلتفرم ساخت و ساز هوشمند با برند تجاری کارگاه تو این شرکت در 9 دسامبر 2021 در ششمین دوره از مسابقات بین المللی کارآفرینی CHINA OPTICS VALLEY 3551 پذیرفته شد و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافت. این مسابقات از تاریخ ...

راه یابی طرح پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاه تو به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات CHINA OPTICS VALLEY 3551
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، پلتفرم ساخت و ساز هوشمند با برند تجاری کارگاه تو این شرکت در 9 دسامبر 2021 در ششمین دوره از مسابقات بین المللی کارآفرینی CHINA OPTICS VALLEY 3551 پذیرفته شد و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافت. این مسابقات از تاریخ اکتبر 2021 الی ژانویه 2022 با شرکت بیش از 300 سرمایه گذار داخلی و خارجی، مؤسسات مالی و تیم های نوآوری با هدف شناسایی و تقدیر از مجموعه ‌های موفق‌ صنعت در حوزه های اپتوالکترونیک، زندگی و سلامت، هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال، علم مغز و اطلاعات کوانتومی به میزبانی ووهان چین برگزار می گردد، و در پایان آن به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌ گردد. این اولین باری است که ووهان مسابقات ملی ای را برگزار می کند که 577 طرح از 29 کشور و منطقه را به خود جذب کرده است که در نوع خود یک رکورد جدید محسوب می شود. 83 طرح انتخاب شده در رقابت نهایی متمرکز بر حوزه های اطلاعات الکترونیکی، مراقبت های بهداشتی و سایر بخش های مسابقات بوده، و توسعه دهندگان آنها از دانشگاه های معروف از جمله هاروارد، استنفورد و کمبریج بودند. در پایان مسابقات نیز با طرح های برگزیده قرارداد همکاری منعقد خواهد شد.

جناب آقای دکتر امید علیزاده مدیر عامل شرکت ابنیه سازان ستاوند با اعلام این خبر گفت: از کسب این افتخار بین المللی بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

گفتنی است مرحله یک چهارم نهایی از نوامبر تا اوایل دسامبر برگزار می شود، و مراحل نیمه نهایی و فینال نیز از اواخر دسامبر تا ژانویه 2022 به صورت آنلاین یا آفلاین برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.