ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

بهره برداری از فاز اول پلتفرم کارگاه تو

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش روابط عمومی کارگاه تو، فاز اول برنامه کارگاه تو برای تحت پوشش قرار دادن ناوگان حمل بتن وارد فاز عملیاتی شد. در این فاز کارخانجات تولیدی بتن به این پلتفرم متصل خواهند شد تا مهندسین و فعالان حوزه ساخت و ساز کشور از وضعیت سفارشات بتن خود مطلع شوند. به نقل از مرآت ...

بهره برداری از فاز اول پلتفرم کارگاه تو
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش روابط عمومی کارگاه تو، فاز اول برنامه کارگاه تو برای تحت پوشش قرار دادن ناوگان حمل بتن وارد فاز عملیاتی شد. در این فاز کارخانجات تولیدی بتن به این پلتفرم متصل خواهند شد تا مهندسین و فعالان حوزه ساخت و ساز کشور از وضعیت سفارشات بتن خود مطلع شوند.
به نقل از مرآت شریعتی نیاسر، قائم مقام شرکت ابنیه سازان ستاوند بزودی عملیات اتصال ناوگان کارخانه ایران فریمکو به پلتفرم کارگاه تو اجرایی خواهد شد.

وی ضمن مفید ارزیابی کردن سامانه ردیابی میکسرهای بتن؛ ابراز امیدواری کرد که بزودی سامانه مدیریت پسماندهای ساختمانی نیز به این اپلیکیشن افزوده خواهد شد.
مدیر بازاریابی و فروش پلتفرم کارگاه تو تمرکز بر روی توسعه قطعات اینترنت اشیاء بر اساس بروز ترین دستاوردهای خارجی را نقطه قوت این پلتفرم دانست و افزود: “پلتفرم کارگاه تو می تواند زمینه را برای ایجاد یک بستر مناسب برای ساخت و ساز هوشمند فراهم آورد. این پلتفرم با نگاه جدیدی که به این حوزه دارد می تواند سهم بسزایی را در کشور و منطقه خاورمیانه در حوزه ساخت و ساز هوشمند به خود اختصاص دهد.”

پلتفرم کارگاه تو یک اپلیکیشن و مجموعه ای از قطعات مبتنی بر اینترنت اشیاء است که در حوزه ساخت و ساز هوشمند توسط کارشناسان شرکت ابنیه سازان ستاوند توسعه پیدا کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این پلتفرم به نشانی kargaheto.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.