ارتباط با ما 53884 - (21) 98+

پلتفرم ساخت و ساز هوشمند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه در راستای افزایش بهره وری و افزایش ایمنی در صنعت ساختمان سازی و پس از طی زمانی یک ساله،فعالان ایرانی موفق شدند تا به توسعه پلتفرم بومی ساخت و ساز هوشمند دست یابند. به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، دکتر امید علیزاده مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: توسعه پلتفرم بومی ساخت و ...

با تلاش یک ساله رخ داد؛ دستیابی به توسعه پلتفرم بومی ساخت و ساز هوشمند در شرکت ابنیه سازان ستاوند
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی کارگاهِ تو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در راستای افزایش بهره وری و افزایش ایمنی در صنعت ساختمان سازی و پس از طی زمانی یک ساله،فعالان ایرانی موفق شدند تا به توسعه پلتفرم بومی ساخت و ساز هوشمند دست یابند.
به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، دکتر امید علیزاده مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: توسعه پلتفرم بومی ساخت و ساز هوشمند با نام تجاری کارگاهِ تو در پنجم اسفند سال 1400 مصادف با روز مهندس نقطه عطفی بر فعالیت‌های هوشمند سازی شرکت بود. و امیدواریم با ادامه یافتن این روال، تاثیری هرچند کوچک بر ارتقا سطح صنعت ساخت و ساز کشور بگذاریم.

او به تشریح این دستاورد پرداخت و گفت:

از بهمن سال 1399 فرایندی یکساله را برای رساندن عملیاتی نمودن فاز نخست بستر نرم افزاری و سخت افزاری آغاز شد. که خوشبختانه پس از گذشت حدود یکسال این مهم رخ داد.

وی بر ادامه روند موجود تاکید کرد. و افزود:

به دنبال آن هستیم که ظرف مدت 6 ماه آتی، سایر قطعات پلتفرم کارگاهِ تو را تکمیل کرده. و در حوزه تشخیص پارامترهای محیطی پروژه های ساختمانی و نیز مانیتورینگ نیروی انسانی اقدامات موثری صورت گیرد.

این مقام مسئول، به نقش هوشمند سازی صنعت ساخت و ساز اشاره و تصریح کرد:

با هوشمند سازی فرآیند های صنعت ساختمان سازی می توان امیدوار بود ضمن حفظ ایمنی کارگاه های ساختمانی و با افزایش بهره وری نیروی انسانی اعم از کادر کارگری و استادکاری و مهندسی، هزینه های تمام شده هر واحد ساختمان سازی را کاهش داد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.kargaheto.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.